Nuffnang

Ahad, 27 Oktober 2013

Getah yg reput..haruslah ditukar.. getah pegang ejos ler..

Polik tgk kedudukan twin ejos seyh yg sandeng sobolah... asa lalu bampa yo bunyi sret2.. hengatkan ejosseyh dah bengkok ko patah ko.. sekali baring tgk bawah.. gotah bontok "8" dah putuih.. gopottt.. ahha..

Mako eyh.. kembaliler Genoris ke bengkel kaki exhaust seksyen20 shah alam...


Amik.. terkiyal-kiyal tokey bengkel nak masukkan getah ponampan.. gap tingga satu jari yo laei... tapi tokey dah biaso..ando yo keto yg lagi lorot daghie genoris nieh... genoris nie ponn, bukan lorot sgt.. skirting yo laboh x beragak... 


Tu deyh gotoh bontok "8" yg lama relai yg amek..lain sikit dari yg asa.. tapi boleh la..asa kan momonuhi fungsi... tokey check, ando limo yg kono tuka.. satu arrem10, limo..arrem limo ploh.. duo yg pogang center box.. tigo laei yg pogang end box bolah kiri.. yg kanan nampak somonyak laei...

Lopeh siap basang.. ejos eyh sandeng yo laei... tokey blanja bagi gato semulo.. rumit yo kojo eyh.. dibakar, dikileh.. baru jadi samo rato... pueh atii...

Popun..sompetlah seyh tanyo double tail sobiji beghapo.. arrem 220 siap basang.. dah genoris guna twin tail.. konolo arrem440.. bukan utk performance.. sajao nak melawaaa... seyh pun..sajolah nanyo.. kot ando duit tolobih.. tawudah berapa bajet.. xixi

 nila goman eyh dabel tail ejos.... jgn kompius mo twin tail ejos plak... ahha 

Tiada ulasan: